Julotta

Postat den 25 december klockan 14:04 i Vardagssnack,

Alltså gosh! Det tar på en att ställa alarmet på 04.30 när man har jullov... Men är det vad som krävs så... Julottan var som vanligt: Tidig, trött, mysig och stilla. Ganska bra start på dagen egentligen, om den bara hade börjat lite senare ;).

Jag hade jättesvårt för att somna i natt (sista gången jag kollade på klockan var det närmare kvart i två... Inte jättelyckat kanske, men så kan det bli ibland. Dock när jag kom hem löste jag mitt trötthetsproblem med lite sömn i två timmar.

Kaffe och äpple som frukost #2 (Jag åt ju frukost vid 5 första gånger idag...), samtidigt som jag avverkade senaste avsnittet av Du är vad du äter och efter det senaste avsnittet av Från Sverige till himlen

Och nu ska jag spela Sims. Yeyoh. Det var säkert en vecka sedan jag spelade senast. Om någon undrar (: Ha en braig dag!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här