Lite längtan, lite plugg

Postat den 28 septemper klockan 17:41 i Vardagssnack,

Jag längtar tills jag blir vuxen. Tills jag också kan skriva på min blogg hur nöjd jag är med livet och bara gör saker jag vill göra. Som 19åring känns det mesta nu ganska jobbigt. Motiverande, fast jobbigt. Min hektiska period jag precis har påbörjat kommer såklart att gå över så småningom (i november rättare sagt), men just nu ser jag inte riktigt ljuset i tunneln -.- Menmen. Att dra sig i kragen emellanåt och leta efter små motiverande detaljer gör allting mycket lättare. Nu ska jag t ex gå upp en vånging och skriva ut ALLA (det är huuur många som helst, återkommer med antal) Lights-papper med information om Alingsås historia, ljusdesigners och ljusinstallationer (kul va?). Och börja studera i räserfart. Ha en fin kväll! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här