Sjung ut hjärtat! //Det är stört. Jag var där :")

Postat den 03 septemper klockan 12:01 i Festligheter,

Det finns dom där gångerna när man känner att "Ja! Det är här jag vill vara". Ola Salo, vad ska jag säga? Jag vet inte. Fint, stört, bra. Jag vet att jag är lite efter med att dokumetera det här. Men det är ett fint minne! Om det är några som vill gå miste om hela låten så kan ni kolla från 2:14. Och sen kan ni känna hur jobbigt det är att ha missat detta. Åh, jag vill ha dom hela bunten!


Shitt alltså! Jag blir helt till mig av denna videon. Shitt alltså! Dagen är på nåt sätt räddad (även fast den inte var inom farozonen innan ;) ). Jag ska lyssna sönder på The Ark större delen av dagen. Bara så ni vet. Hoppas ni får en fin dag! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här