10 juni

Postat den 10 juni klockan 21:19 i Vardagssnack,

Nu äntligen har jag redigerat klart alla bilder från Kroatien! Det känns faktiskt jätteskönt. Dessutom har jag varit duktig och lagt alla bilder i inlägg och skrivit sådär trevligt om dom som jag gjorde med Teneriffabilderna. Så inläggen kommer dyka upp under dom nämrsta dagarna nu.

 
Annars? Inget särskilt. Jag sover dåligt. Somnade halv två inatt t ex. Låg och vred och vände på mig i en lång evighet. Idag har jag hängt på Dressmann i Alingsås och efter torsdag är jag ledig fram till midsommardagen. Det ska bli hur skönt som helst! Jag vet inte vad jag har gjort dom senaste dagarna som fått mig så trött, men jag ser verkligen fram emot ledighet nu. Två planerade dagar kvar, sen ledigt.
 
Nu: Laga någon gottig mat, lägga mig i sängen och glutta That 70's show.
Imorgon: S O V M O R G O N ! Wiiee^^ 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här