9 juni

Postat den 09 juni klockan 14:16 i Vardagssnack,

Det tog fem minuter att gå från sol och 25 grader varmt till regn. Vad hände där? Jag hade tänkt att gå ut och greja lite i trädgården, men just nu lutar det mer åt att ta tag i bilderna från Kroatien och visa dom. Det var ju ett tag sedan vi kom hem nu och jag har bara visat bilderna från första dagen. Dessutom har jag nya bilder i kameran som väntar på att bilderna som redan finns i Lightroom ska bli klara. Det är nog lika bra att ta tag i det.
 
Jag får nog varva bildredigering med pill med ny design. Nu när jag har vant mig ordentligt så gillar jag det inte. Vet inte riktigt varför, men det är nog en blandning av det gröna och att hela bloggen sitter ihop. Alltså menyn vid sidan om bloggen och själva inläggen sitter ihop. Det är fint, men inte riktigt jag. Och bilderna i menyn blev lite för mycket också.. Tror jag. Jaja, får se hur den nya designen blir.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här