En vanlig dag i Kållered(?)

Postat den 23 juni klockan 19:35 i Vardagssnack,

Vilken dag! Kod till kassaskåp som inte fungerar, chefen som inte svarar, klockan som går, nya arbetskamrater, jag som projektledare och känslan av att inte kunna någonting. Jag som ska lära upp någon annan (ja, ni läste rätt! Jag har tydligen jobbat såpass länge att jag är redo att lära upp andra nu... weird!), kassan som strular, lagerbesök... alltså. Oj. Mycket kul och mycket av det mindre roliga har hänt intensivt under alla min sex arbetstimmar idag. Jag kan ju med säkerhet säga att jag kommer somna fort ikväll. SÅ JÄVLA TRÖTT är jag... *pust*
 
Idag var alltså dagen då jag för första gången skulle öppna Dressmannbutiken i Kållered. Min kod till kassaskåpet (där kassalådan till kassan är) funkade inte... Och när min chef inte svarade i sin mobil slutade det med att jag, pga av stressen att verkligen öppna i tid första dagen, ringde till regionschefen (alltså min chefs chef) med gråten i halsen ca 5 minuter innan butiken skulle öppna... Haha. det märktes  tydligt att hon inte ville bli störd på en söndag. Konstigt! ;-) Men vad skulle jag göra?
 
Det löste sig fint, jag fick ringa runt lite och exakt på sekunden öppnade jag Dressmann klockan 11 som planerat med kassalådan i kassan och alla nöjda och glada!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här