Instagram och sommarviljor

Postat den 03 juni klockan 21:12 i Vardagssnack,

Något av det absolut senaste på min Instagram är dethär:
En stycke blond tjej. Alltså... Tanken var ljusbrun. Ljusbrunt hår. Tack och lov att en del av färgen liksom försvann efter några tvättar, men det har inte direkt blivit bättre. Nu är det mer gult (som en annan gång för tre år sedan). Dock nu när jag har träffat ganska många bekantskaper med den nya hårfärgen så har i princip alla sagt: "Färga det ännu ljusare!". Så... Mäjbii. Den som lever får se.
 
Annars så har jag hängt på Dressmann i Alingsås idag. Även på onsdag går det att besöka mig där. Sen efter det ska jag ha två veckor semester, typ. Fast ja, obetald semester då. Arbetslös. Kärt barn har många namn! Jag föredrar, kort och gott, semester. 
 
Och, som avrundning kommer här nu två grejer jag vill göra i sommar: 
  • Lära mig jonglera med fyra bollar
  • Använda kameran mer (mycketmycketmycketmer!)
Så som sagt, två grejer, det ska jag väl klara av? Jag ska ju jobba också, men det är ju inte direkt 24/7. 
 
Peace!

Kommentarer