Zzzz...

Postat den 29 juni klockan 17:10 i Vardagssnack,

Alltså.. När jag hade sönder kannan till kaffebryggaren imorses, innan kaffet var bryggt, kändes det i hela kroppen och jag var väldigt nära på att gå och lägga mig i sängen igen. Jag hade utan problem lika väl kunnat börja gråta när jag stod där i glassplittret, så sjukt trött var jag! Ni har säkert märkt att bloggen inte uppdaterats senaste veckan, och detta pga att jag hängt i Dresmann i Kållered. 3 - 4 timmar pendling varje dag utöver arbetstid fulla dagar. Jag har åkt hemifrån halv 8 på morgonen och varit hemma strax innan 9 på kvällen. Som grädde på moset har jag haft svårt att sova det senaste så om ett enda ord skulle beskriva mig nu skulle det nog vara trött. Eller vrak. 
 
Dressmann i Kållered är alltså nytt för mig. Första dagen i Kållered var ju häromdagen. Nu har jag varit där hela veckan och början äntligen hitta i butiken, lära känna dom andra som jobbar där och det känns riktigt bra! Tror dom nästkommande två månaderna där kommer gå fort.
 
Ikväll ska jag lägga mig sjukt tidigt. Typ.. jättetidigt. Ingen vila på jobbfronten här inte! Idag var visserligen en kort dag i Alingsås, men imorgon blir det Kållered igen. Nu vet ni var jag är. Hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här