[Insert title]

Postat den 09 november klockan 21:04 i Vardagssnack,

Hade jag haft kvar mina halsmandlar hade nog livet varit tufft nu. Ajajaj. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag hoppas verkligen att mitt te och tidig sänggång idag ska hjälpa. Än är inte skolan slut så det är inget alternativ att bli sjuk nu. 
 
Ledig tre av fem dagar nu sista veckan. Skönt det iallafall. Dock åker jag till skolan varje dag i vanlig ordning och sitter där och pluggar. Det brukar bli så att man kommer på vääääldigt mycket annat att göra när man sitter hemma och pluggar och sen sitter man där på kvällen med ångest över att man inte har gjort särskilt mycket. Så ja, lika bra att blir klar med allt nu sista veckan så jag inte får något som ligger och släpar. 
 
Nu ska jag få keso och banan med kanel. Så. Jävla. Gott. Och lite te till det. Godnatt hörrni!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här