Onsalatripp

Postat den 16 juli klockan 14:12 i Utflykter/Resor,

Hejhej!
 
Jag lever. Så nu behöver vi inte prata mer om det.
 
Igår kväll/natt var jag och Rasmus ute på äventyr i Onsala. Det var sjukt längesedan som jag hade med min kamera någonstans och nu har jag verkligen fått mersmak. Hoppas det håller i sig. Jag saknar hela grejen med spontana och ospontana, planerade och oplanerade, fotoutflykter, för att sen komma hem och glo igenom alla bilder. Sitta och rensa och redigera.
 
Iallafall så dröjde det lite innan jag hittade rätta knycken plus att dethär med nattfoto är väldigt nytt för mig så det blev inte direkt superduperhimlansbra. Menmen, det behöver inte alltid betyda att det blir sämre (även om det betyder det i det här fallet..). Jaja, här kommer en bild sålänge. Ska försöka fixa med några fler senare ikväll.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här