Dagen, med stort D

Postat den 22 augusti klockan 19:29 i Vardagssnack,

Ni anar inte hur jag har suktat efter denna dagen i dryga veckan nu! Idag är dagen då jag ska dricka ett stort glas mjölk. För er som inte hängt med så har jag alltså varit utan mjölk sedan förra torsdagen pga av en (vad läkarna tror) magkatarr. Och nu menar jag ALL mjölk! Jag har lusläst på förpackningar och letat efter mjölkpulver och allt vad det heter. Även produkter så som smör och ost har varit uteslutet. Inte ens laktosfria produkter har varit tillåtet. För en mjölkälskare som mig så har detta varit en helevetesvecka. Men nu är det alltså dags. Ett stooooort glas mjölk (och kanske lite choklad?) är på ingång. Håll tummarna nu för att min magar pallar trycket! Annars dör jag... Haj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här