Det är tur att man gillar blåbär

Postat den 08 augusti klockan 08:51 i Vardagssnack,

Som en del vet så har jag legat hemma dom senaste dagarna med någon storts magkatarrssjuka. Magkatarren har gjort mer ont än någonsin samtidigt som jag har spytt och mått apdåligt. Men nu är det på bättringsvägen och doktorn ska få besök av mig på torsdag. Vad det gäller maten så har jag knappt ätit överhuvudtaget det senaste. Förens igår, då jag åt mitt första "riktiga" mål på (vad som kändes enligt mig) väldigt länge. Dock hade jag lite ont i magen imorses när jag vaknade så.. tar det lilla lugna nu igen. Frukosten (som faktiskt äts just i denna sekund..) består av blåbär. Blåbärblåbärblåbär. Okej, inte bara blåbär. Men blåbärssmak på allt. Blåbärste (med vanlij), ProViva Shot Blåbär(/Citron) (bakteriekultur blablablabla bra blablabla), ProViva fruktdryck Blåbär (så jag har något att svälja magkatarrstabletterna med) och en liten skål med filmjöl med frysa blåbär i. Anledningen till denna blåbärsfrossa är att blåbär är snällt för magen. Så.. ja. Hoppas ni har en fin dag! :)

Kommentarer