En lördag

Postat den 21 augusti klockan 02:26 i Vardagssnack,

Jag åkte hemifrån halv tio imorses, kom hem nu. Jag är trött. Ovanligt lite magont i kombination med att ha träffat två fina människor efter varandra har gjort dagen bra. Trött som satan nu. Av olika anledningar. Men det känns bra ändå. Jag har inte så mycket att säga. Eller jo. Jag kan ju säga att den en fina människan som jag träffade idag är Lovisa. Det finns en anledning till att vi började hänga med varandra innan vi ens var påtänkta <3. Tacos, film och lite snack en lördagkväll är ju inte helt fel :). Imorgon (senare idag) för ni troligtvis höra om den andra braiga människan :). Nu ska jag sova. Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här