Grekland pt 7

Postat den 12 augusti klockan 07:36 i Utflykter/Resor,


Jahopp, då var vi framme vid sista dagen. Planet skulle gå klockan 9 på kvällen så vi hade hela dagen på oss att ta ut våra sista semesterkrafter. Vi var ju på marknad dagen innan och därifrån köpte vi med oss en vattenmelon. Tyvärr var den aningens övermogen så istället för att äta den passade jag på att skulpterera lite. Fin va?

Mot stranden för sista gången! Och med en vattenpaus i skuggan. 33 grader i skuggan var det så.. ja.

Såhär såg jag ut sista dagen :O Röd från dagen innan då jag passade på att sola utan solskyddfaktor :P Menmen, varvade skuggan med solen lite då och då. Jag hann även här avsluta min bok jag hade med mig (frivilligt ;) haha). Så småningom blev det lunch, men en isfrappe till efterrätt. Och sen rullade även dom sista timmarna iväg och rätt som det var satt vi på planet hem igen..

Vad jag tyckte om resan? Jo:


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här