Helt plötsligt handlar allt om mjölk

Postat den 11 augusti klockan 11:49 i Vardagssnack,

Hopp. Hopp. Ja. Doktorn sa, att min mage är i obalans. Typ. Och nu ska jag en gång för alla kolla upp mjölk"allergi". Jag ska tydligen hålla mig borta från mjölk helt och hållet (lusläsa innehållsförteckningen och undvik alla ord som har mjölk i sig). Jag har varit hemma i en timme drygt och hittills har det ju gått bra iallafall ;). Min "belöning" (som eventuellt kommer vara en dålig belöning) är att dricka ett stort glas mjölk om drygt en vecka. Bara för att se hur magen reagerar. Så, önska mig lycka till och håll tummarna för att mjölken ska få vara kvar i mitt liv! ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här