Kaaaffeeh

Postat den 28 augusti klockan 12:19 i Vardagssnack,

Alltså man lär sig att uppskatta saker först när man inte har tillgång till det särskilt ofta. Typ Kaffe. Jag dricker kaffe idag. Det brukar jag inte göra. Min mage "tål" väl egentligen inte kaffe nu när jag har magkatarr och sådär. Men nu dricker jag som sagt kaffe, just för att se om jag skulle kunna klara av att ta en kopp någon gång då och då. Jag ska ändå inte ha något särskilt för mig idag, så om det går åt skogen så är det lugnt.

Jag spelar Penguin World på fejjan och dricker kaffe. Ibland har man det bra ;). Om magen håller sig väl med kaffet blir det även en tripp till Borås snart med far min. Får se om jag kommer hem med något gott ;). Hejspace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här