Lite nyttiggöra, lite Kapten Röd

Postat den 27 augusti klockan 12:26 i Vardagssnack,

Jag ska klaga nu. Bara för att jag kan. Skolan tar död på mig. Det är helt sjukt. Nio nya ämnen och tre "gamla" sedan innan sommarlovet. Att behöva gå upp klockan halv sex sex på morgonen för att åka den fulla bussen som man får stå upp i hela vägen till skolan. Och att vara en lojal vän efter skolan och på fritiden plus att man ska ta sig tid att göra både nyttiggöra och saker man tycker är kul. Det blev en hård start på denna terminen. Jag hoppas att det lugnar ner sig lite nu andra veckan.

Sen kan jag ju passa på att säga att min kamera är spårlöst borta :S Tidigare har jag haft känslan att den säkert dyker upp snart, men nu börjar jag få lätt ångest. Jag har inte råd att "tappa bort" den. Det är förresten en anledning till att det inte finns särskilt många bilder på bloggen.

Annars så är det dags att få ordning på saker omkring här hemma. Ska städa lite. Och sy gardiner. Kapten Röd lär ju få dela dagen med mig :)

Hej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här