Ny design på bloggen (Y)

Postat den 18 augusti klockan 11:07 i




Att tröttna snabbt på saker har sina för- och nackdelar. Att behöva ha det rätt hela tiden tar energi, men samtidigt ger det så mycket tillbaka (iallafall för mig). Fördelen med just bloggdesign är att jag tycker att det är ganska roligt att sitta och pyssla med koder och färger fram och tillbaka. Nackdelen är att jag aldrig har tid tar mig tid. Jag skulle vilja påstå att jag tillhör den sorten som har väldigt svårt för att starta; att komma igång. Men när jag väl har kommit in i det jag sysslar med så går det oftast som på räls. På den nya designen har jag väl egentligen inte ändrat jättemycket, men små grejer gör skillnad dom också :).



PS. ser du inte den nya designen tryck på f5 :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här