Just nu: Morgonrock. Leggings. Linne. Gosiga sockar.

Postat den 23 augusti klockan 20:09 i Listor,

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att äntligen få dricka mjölk! (Ja, det är ett himlas tjat om mjölk här nu ^^)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Klockan åtta imorses var jag försenad och påväg till min första lektion...
dock två minuter senare satt jag på plats på Svenska-C-lektionen.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Ehm, jadu. Gluttade omkring på fejjan.

Det sista du sa högt:
Hejdå!

Det senaste någon sa till dig:
Hejdå!

Vad har du druckit idag:
Mjölk. Vatten.

Vad var det senaste du åt:
Tacopaj.

Vad var det senaste du köpte:
En ring. Med peacemärket på.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu:
Solnedgång. Fint.

Godaste glassmaken:
Cappuccino.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nope.

Sover du tungt:
Inte så. Bara på morgonen när det är dags att gå upp.

Drömmer du mardrömmar:
Inte längre.

Trivs du med ditt jobb:
Jag går ju i skola. Och där trivs jag väl. Dock längtar jag till arbetslivet.

Favoritklädsel:
Leggings, mysiga sockar och tjocktröja.

Favoritlåt just nu:
Jag smälter fortfarande till denna!

Vad ser du om du tittar till höger:
Min säng.

Vad gör dig glad just nu:
J.

Vad ska du göra härnäst:
Jag vet inte, hämta mamma snart tror jag. Sen sovaaah. Är aptrött -.-

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Glad. Och trött.

Favoritgodis:
Surt.

Kläder just nu:
Morgonrock. Leggings. Linne. Gosiga sockar.

Höstplaner:
Skola. Nytt extrajobb.

Hur många kuddar sover du med:
Två.

Spelar du något instrument:
Nja. (Band Hero?) Inte längre. Har spelat klarinett. Har två gitarrer jag klinkar på emellanåt.

Morgon eller nattmänniska:
Jag kan ställa om mig. Jag vill hellre vara en morgonmänniska. Men jag är nog en nattmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Ehm. Att må bra. Då brukar det mesta stämma.

Är du kittlig:
Ja -.-

Snarkar du:
Don't know. Do I?

Stjärntecken:
Vädur.

Äckligaste insekten:
Fjärilar! Och gråsuggor.

Längtar du mest efter just nu:
Höstlovet? Haha... Jag vet inte.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här