VD: Sara Eriksson

Postat den 24 augusti klockan 18:07 i Vardagssnack,

Det är inget snack om att det skulle vara mindre full rulle bara för att det är första veckan i skolan. Många nya kurser att försöka förstå sig på, många nya lärare att irritera sig på. Många samma klasskamrater att fortsätta stå ut med ;). Idag har jag hunnit med att bli vald som både yrkesrådrepresentant och programrådsreptresentant. Man kan väl säga att det är något slags elevrådsaktigt, det ena med representanter och lärare i samma arbetslag i alla årskurser och det andra med folk från yrkeslivet som ska hjälpa oss i elever med sammarbeten och så vidare. Förutom detta är jag nu mera VD i "mitt" UF-företag (Ung Företagssamhet). Vi startar alltså upp ett företag (i en grupp om 6 personer, inklusive mig) där vi ska ta fram en produkt/tjänst att exponera och sälja. I slutet av trean ska vi avveckla företaget.

Just nu peppar jag grillkväll. Ska åka iväg om en stund. Matchbox Twenty i högtalarna och lite fix känns som en bra start på kvällen :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här