Familjen Hellgren

Postat den 06 juli klockan 11:23 i Vardagssnack,

Igår var det fulle rulle hela dagen. Förutom att jag var i stan och gjorde lite arbete och att jag hann med att springa i några affärer så skulle Familjen Hellgren (kända från Talang 2008) spela på vägkyrkan. Dom vill plocka fram grejer tre och en halv timma innan start och eftersom jag har nycklarna (jag är ju vaktmästare) och eftersom det var jag som skulle sköta ljudet (jag är "ljudtekniker" också) under kvällen så var det jag som fick ta emot och välkomna dom.

Dom körde bland annat dessa två numren och maaaassa fler roliga och en del fina låtar. Creds till dom alltså.




Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här