Grekland, here I come!

Postat den 17 juli klockan 22:58 i Vardagssnack,

Trevliga nyheter presenterades för mig när jag kom hem från första arbtespasset idag: Hotell i Grekland bokat i en vecka för mig, mammut pch papput från och med fredag. Perfa! Hoppas att magen fattar att jag är HELT ledig då så att allt kan bli bra. Även om man är ledig hemma så "måste" man finnas till; svara i telefoner, sms:a, kolla vad som händer på fejjan var och varanann timma osv. Men nu ska vi iväg, och göra ingenting. HÄRLIGT!

Annars? Bajsont i magen. Bajsont i ryggen. Har rivit massa mer tapeter idag... Förresten, det har jag kanske inte berättat! Jag ska få nya tapeter i mitt rum :) Äntligen! Bort med dom röda mörka tapeterna och in med beigea och ljusa. Hoppas på att det kommer bli superbra. Och nu håller jag på att riva bort dom gamla och imorgon tänkte jag försöka hinna med att spakla lite och så. Jaja. Jag är trött. Så godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här