Hemma!

Postat den 30 juli klockan 09:58 i Utflykter/Resor,

Vad konstigt det kändes att vakna upp och inte vara genomsvett. Det känns helt okej måste jag erkänna :P En annan konstig grej var att när jag tittade ut fanns en skog full av löv- och barrträd. Det känns också helt okej. Det är verkligen som man säger; Borta bra men hemma bäst. En vecka i Grekland har gjort sitt. Jag saknade dock den behagliga temperaturen (alltså den temperatur som inte gör att man svettas så fort man bara andas), sena ljusa kvällar, alla här hemma och diverse annat. Men för att sumera veckan lite kort så har jag haft det sjukt bra. Varmt och fint väder varje dag, många utflykter och en del shopping. Bilder kommer att såklart dyka upp, med tiden ;). Får se hur pang på jag är att göra det idag, men det märks ^^ Ha en fin dag!

Kommentarer