Julklapp och magkatarr

Postat den 16 juli klockan 16:35 i Vardagssnack,

"Till bristningsgränsen och sedan iväg på ett arbetspass", som min mormor sa. Precis hemma från drygt 30 mil bilkörande. Åkte ner till Vessigebro (utanför Falkenberg) med mormor och Louise idag för att gå på Vernissage. Jag och Louise gav mormor "en dag med oss" i julklapp till mormor (förra året) och idag var dagen julklappen blev av. Men det är väl som man säger: "bättre sent än aldrig". Sedan åkte vi och åt på ett danskt café i närheten innan vi hann med ett stopp på SIA:s glassfabriksbutik på hemvägen. Lagom mör i huvudet nu. Och magkatarren är FUCKINGJÄVLABAJSKASS inte på min sida idag. Vet seriöst inte vart jag ska ta vägen :S Någon med magkatarr som har något knep när det är som värst? Ska iallafall iväg och jobba nu och möra ner mig lite till. Med andra ord kommer jag inte vara rolig att ha att göra med ikväll :P Blir nog tidig sänggång för mig idag.. Och nu såg jag att klockan har sprungit iväg och jag borde ha börjat för fem minuter sedan.. Opps :) Peace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här