Lite nytt i garderoben

Postat den 21 juli klockan 09:12 i Vardagssnack,


(bildkälla)

Mina nya bikinisar från Stadium, 49 kronor/del

Varför alla dessa bildkällor på senare tid och inte egna bilder kan man undra sig? Jo, som känt håller jag på att greja om i mitt rum (vilket tar lång tid eftersom jag inte gör allting på löpande band utan lite då och då när det passar). Min "riktiga" dator, alltså min bra dator, står i ett hörn med delarna lite huller om buller och tar så lite plats om möjligt i ett annat rum där även alla mina andra grejjer och möbler står. Jag sitter med min minilaptop och bloggar och kollar det viktigaste, såsom mailen och facebook :P Och.. den är fruktansvärt långsam och den skulle bli ännu långsammare om jag la in massa bilder i datorn, som jag dessutom hade velat ha ett redigeringsprogram till och... Ja, ni fattar grejjen. Så därför löser jag det hela med att låna mindre bilder från internet som inte tar så stor plats och är "färdigredigerade". Det är väl bättre än inget alls? Det tycker jag iallafall :) Men detta är ju bara tillfälligt, som tur är ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här