Ms Biffen Fjärtquist nästa! :)

Postat den 19 juli klockan 16:53 i Vardagssnack,

Ska iväg till Elin så fort jag duschat men tänkte att jag kunde hinna med att skriva lite först. Jag har det rätt bra. Har insett att skolan börjar snart, drygt en månad kvar bara. Ledig fram till fredag och sen har jag grejjer planerade ända fram till skolstarten. Grekland och mer jobb. Skönt att ha något att att göra på dagarna även fast det hade varit skönt att sova ut ordentligt varje dag i minst en vecka :P Men som sagt. Skönt att vara upptagen med saker och ting, man har inte tid att tänka på det "jobbiga" då :).

Nu ska jag skynda mig in i duschen och sen åka iväg. Säg något kul till mig! Peace :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här