Saras dag

Postat den 19 juli klockan 23:22 i Vardagssnack,

Ja, i typ.. drygt 37 minuter till faktiskt :P Det är faktiskt sex personer som har kollat i almanackan idag och tagit sig tid till att gratulera mig. Haha, fint. Dessutom har jag fått en handduk av mamma och pappa i namnsdagspresent :P Mycket trevlig om jag får säga det själv! :)

(bildkälla)

Har nyss kommit hem från finaste Elin. Shitt var längesedan det var jag träffade henne. Vi spelade iallafall GuitarHero och hon lagade mat till mig. En välbehövlig eftermiddag för min del, så tacktack! Annars så har mamma lurat med mig på yoga imorgon. Kl 8.00 (!!!) Vet inte vad jag har gett mig in på riktigt men det betyder iallafall att jag ska lägga mig nu. Efter yogan hoppas jag på en tur till Allum så jag får bort lite shoppingabstines. Turligt nog behöver jag dessutom lite nytt av lite av varje :). Godnatt på er! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här