YOGA

Postat den 20 juli klockan 10:28 i Vardagssnack,

Alltså, första gången man göra någonting så är man ju vanligtvis ganska peppad, kanske lite nervös och liksom redo för att köra igång. Så kände jag iallafall när jag kom till Plantaget imorses och rullade ut min "yoga-matta" (som i själva verket var ett vanligt liggunderlag). Vi var tre tappra på plats plus instruktören. Och jag kan ju säga som så att min peppade stämning dog drastiskt när instruktören började prata och lät som ett avslappningsband. I början störde jag mig på hur hon pratade och försöka härma en instruktör som man stör sig på är inget vidare... jag var apstel och spände mig onödigt mycket. Men när vi hade hållt på i en tjugo minuter eller nåt tycktes allt släppa och... ja, det var riktigt behagligt faktiskt. Mycket skönt sätt att starta på på morgonkvisten. Och när jag äntligen hade lyckats slappna av så tittade solen fram och himlen var blå och.. :). Ja, det var en härlig start. Dock använde jag mycket muskler jag inte är van vid så väntar inte träningsverken nu. Hoho ^^ Hepphepp, dags för lite slipning och kanske mer spackling. Hajdo! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här