Astma i ögat!

Postat den 13 juni klockan 12:34 i Vardagssnack,

Hemma från första dagens fotbollsskola. Jag har fått en klar uppfattning om mina tre killkollegor och det känns bra (bara så ni vet ;] ). Känns bra att jag är ensam tjej, killar är enklare att arbeta ihop med. Killar är lättare (positivt menat!). När det var dags för start imorses var det en tapper grupp på drygt tio pers som kommit i tid. Vi körde på och fler barn droppade in lite när som helst. Efter en halvtimme kändes vi som minst dubbla antalet. Det var kul iallafall. Och det gick bra. Det tyckte den vuxna "ansvarige" också. Han satt och observerade vårat arbete.

När det var slut diskuterade vi fem (mina tre kollegor, jag och den vuxna ansvarige) om hur dagen hade flutit på. En av killedarena sa: "Allt gick bra förutom en liten tjej som fick.. kli i ögonen i slutet. Eh.. Astma! Hon fick astma i ögonen!". Haha. Dom är faktiskt ganska roliga dom där killarna. Nu ska jag kila och fixa mat :) Hoppas ni har en fin dag! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här