Att ha en ta-sig-tid-att-göra-små-grejer-moment

Postat den 12 juni klockan 20:39 i Vardagssnack,

Najsnajs. Har precis tagit mig tid till att göra massa smågrejer som bara ligger och väntar på att bli gjorda. Perfekt när man är lite halvpurken: Man vill egentligen bara sitta och sura, men man har massa krafter som man inte vet vart man ska göra av. Så, varför inte ägna lite av den tiden till att göra smågrejer där det jobbigaste med att göra själv grejen är att ta sig tid! T ex, plocka fram symaskinen och sy igen små hål på kläder eller att öppna stilmallen och hitta felet på designen. Men som sagt så är det sådana saker jag har haft för mig det senaste. Känns finnemang må jag säga! :)


Alltså, jag ansträngde mig inte direkt när jag knäppte dessa bilderna ;). Och inte reigerat dom har jag heller ^^
(Förresten så har Kitty precis kommit på Red med att han har ljugit om sitt höga blodtryck)





Alltså, jag kan inte hjälpa det:
Jag ÄLSKAR That 70's show!
That-70's-show-boxen är det bästa jag köpt på länge :)



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här