Det där med fotboll

Postat den 12 juni klockan 00:31 i Vardagssnack,

Okej, designen verkar vara kass. Batterierna i tangetbordet verkar hålla på att ta slut. Jag fixar imorgon. Om jag orkar.. haha.

Nu är det iallafall dags för sängen. Imorgon står det jobb på schemat och sedan ännu mer jobb. Förutom sommarjobbet i kyrkan har jag nu fått sommarjobb som fotbollsskoleledare (eller vad man nu vill kalla det) :). Det var min gamla fotbollstränare som ringde mig och undrade om jag var intresserad. Han hoppades på att jag skulle få tillbaka lusten igen om jag tog jobbet. Jag kan ju säga som så att lusten finns, helt klart, men jag är fortfarande osäker på om det är värt allting som hör därtill? Skoskav så jag knappt kan gå, knäont så jag knappt kan sova, vattenbrist varma sommardagar som gör att man nästan tuppar av under match/träning, stämplingar, svett, frustationer när andra lag är bättre... - Jo, jag tror det! Allt det som jag räknade upp har motsattser som ger hela kroppen ett lyckorus. Lagandan är det bästa. Hur vi tillsammans kämpar och har oss. Offrar oss och gråter. Det är fint!

Får se hur det blir med allt när jag är klar som fotbollsskoleledare :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här