Ehm, kväll typ

Postat den 15 juni klockan 21:38 i Vardagssnack,

Det stod "Gymintro" på schemat idag. Jag har gått på det förut, men då Pernilla är "ny" och eftersom jag antagligen behövde friska upp minnet så gick vi på det. Innan det startade gick vi in i gymmet och tänkte "värma upp" lite. Det finns himlans roliga cyklar på Sportlife. Dom är typ.. spinningcyklar med ett styre man kan vrida på och en TVskärm precis framför näsan. Och, genom att cykla så tar man sig fram och genom att styra så.. styr man :P Uppgiften är att fånga drakar! Skiitkul ^^ Vi flamsade mest och blev inte så varma.. men det gjorde inte så mycket.

När det var dags för gymintrots start frågade instruktröen oss hur vi mådde. Lite flamsiga berättade vi om drakfångandet och har trodde inte sina öron först... Det blev bara jag och Pernilla på det "passet" så vi började med att visa instruktören drakarna. Hahha. Det är inte varje dag man som kund(?) visar instruktörerna hur det går till ;). Vi körde på bra (och var flamsiga..). Stannade t o m en kvart extra efteråt. Hah!

I övrigt tycker jag själv att det är tråkigt att alla inlägg det senaste har varit utan bilder. Så jag funderar på vad ni tycker egentligen om till och med författaren till alla text tycker att det är dåligt? Lägger upp en helt random gammal bild så att det blir någonting iallafall :) Har även hört att vädret ska bli såhär imorgon :)


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här