fjortonde juni, bah

Postat den 14 juni klockan 18:21 i Vardagssnack,

Ja, dag två i fotbollsskolan med dom söta små barnen är avbockad. *fnys* Tråkigt att jag inte har något roligt att säga, men mina dagar nu består för det mesta av att varva ner från skolan. Göra tråkiga och "nödvändiga" saker. Har gått igenom båda mina garderrober idag t ex. Så nu är alla fint och välsorterat. En hel tvättkorg fylldes med kläder som jag ska ska ta bort. Antingen slängas, eller också sys om till något annat. Får se :). Annars idag har jag kollat på Macken, med Galenskaparna och After Shave. Och i vanlig ordning maaaassa That 70's show. Just startat fjärde säsongen ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här