Gott och blandat

Postat den 06 juni klockan 22:27 i Vardagssnack,

Hemma, nyäten och sjuuukt asmegatrött.
Klockan sex startade "Gott och blandat"passet på Sportlife och jag var (självklart) där :). Man fick testa på fyra olika gruppass under två timmar; Bodypump, bodycombat, zumba och bodybalance. Det var sjukt trevligt och jag hoppas verkligen att dom kör något liknande igen. Jag brukar inte gå på något utav dom passen men tack vare detta öppnades mina ögon och vem vet, snart kanske jag tar något av dessa passen i veckan också ;).

Trots att detta har varit en skitdag med konstigt väder så känner jag mig ganska nöjd. Min kropp kommer vara sjukt död imorgon och jag ser fram emot det :). Det är en skön känsla att känna träningen gett resultat :). Godnatt! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här