Hejhoppfadderalla!

Postat den 22 juni klockan 22:13 i Mat/Dryck,

Det har varit en lång men ack så trevlig dag idag. Mjukstartade nere hos morfar med en fika. Åkte buss inte till stan för att hämta mammis bil och hitta en Johan. Sen åkte vi hem till mig med tankarna fulla av banan- ochblåbärspannkakor. Okej, iallafall i mina tankar ;). Väl hemma plockade vi fram allt som skulle ner i smeten.

Sen hystade vi in blåbärspannkakan i ugnen, det blev en tjockpannkaka nämligen.. medan bananpannkakan blev plättar. Som JAG stekte! Okej, inget att skryta om; Jag suger stenhårt på att göra plättar. Så nu vet alla det också.

Johan hittade såpbubblor. Och så var han sysselsatt ända till pannkaksplättarna var klara. Haha. Okej.. jag kanske har kryddat sanningen en aning. Men vi behöver väl inte gå inte på detaljer? (A)

För övrigt har jag inte tagit min magkatarrsmedicin idag. Det känns. Blir nog till att åka tillbaka till vårdcentralen snart... Men om vi ska gå tillbaka till det där med pannkakorna. Antingen gjorde vi fel, eller också var varken banan- eller blåbärspannkaka gott. Tror det andra alternativet, jag vi kan inte göra fel ;).

Ha en fin kväll! Hey Space

Kommentarer