Korsord

Postat den 16 juni klockan 15:13 i Vardagssnack,



(Jag vill börja med att säga att bilden är oskarp, för jag vet att ni inte ser det så... ja, lika bra att tala om det liksom. Snällt va? ^^) Jag har fastnat helt! Egentligen, hur coolt är det inte att få ihop så många ord som passar med varandra? Töntig som jag är tycker jag nog att det är lite facinerade. Haha. Iallafall så är det här mina nya just-för-stunden-hobby. Sitter med korsord mitt på dagen, på kvällen innana jsg ska lägga mig, på morgonen innan frukost, har med det i väskan så jag har något att göra om jag bli uttråkad. Det är ju helt AWESOME! Sudoku: En plats ner.


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här