Kramgo dag :)

Postat den 16 juni klockan 14:05 i Vardagssnack,

Jösses vad jag har kramat många söta och små rara barn idag :) Sista dagen på fotbollsskolan.. Idag kom en liten tjej fram till mig, precis innan vi skulle börja, och höll i en pappersbit och såg lite blyg ut. Och precis när jag skulle fråga var det var så räckte hon fram pappret till mig och sa: "Du är snäll så jag har målat en teckning till dig". Hur sött? Snacka om att få belöning för att ha gjort en bra jobb. Så måste det väl vara? Oj, det var fint :). Sen kramade jag henne, och då ville alla andra också ha kramar. Så dagens pass började med en maaaaaassa kramar. Mysigt!

I slutet delades det ut diplom, fotbollar, tröjor och värdekuponger till alla som hade varit med, och då blev det ännu fler kramar. Haha. Snacka om en kramgo dag :). Jag lovade tjejen jag fick teckningen av att jag skulle sätta upp den på väggen hem. Men mina väggar är dock fulla så jag satte upp teckningen på gardinen istället :) Fin va? :)


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här