Mera pannkakor

Postat den 07 juni klockan 22:50 i Mat/Dryck,



Pannkakor idag igen:) Denna gången till kvällsmat. Mormor hade varit snäll och köpt jordgubbar till mamma (och mig) som vi passade på att ha på pannkakorna :). Dessutom kom mamma hem med en nyhet i kesellafamlijen. Hallonsmak. Funkade också bra att pannkakorna. Mumma!

Funderar på om jag ska göra bananpannkakor någon gång. Läste det någonstans (minns inte var) och tänkte som så att det hade väl varit trevlig att testa. Någon som vet om bananpannkakor är någon höjdare? Vet att mormor gjorde fläderpannkakor till mig och min bror när vi var små, men kommer inte ihåg hur det smakade riktigt... Har för mig det var gott. Haha. Ska nog också testas. Och blåbärspankakor! Jösses, jag har har att äta framöver ;)

Någon som är sugen på att testa med mig någon pannkakssort? ^^


Kommentarer