Mitt händelserika liv

Postat den 27 juni klockan 19:14 i Vardagssnack,

Jag måste säga att jag inte känner mig särskilt produktiv. Sitter och spelar Sims dagarna igenom och tittar ut på vädret och tror att det är kallt (vilket jag upptäcker när jag tar lite luft ibland att det inte alls är). Var på bio med Johan igår iochförsig. Super 8. Först tyckte jag inte alls att den var bra, det var för mycket konstiga scener och... jag vet inte vad. Men nu när filmen har smält in lite så var den faktiskt rätt bra.

Imorgon bär det av till Falkenberg med Rasmus, så när vi kommer hem (på onsdag kväll) dyker det förhoppningsvis upp lite bilder från resan :). Det inlägget känns för övrigt sjukt onödigt och inte alls intressant. Och som ni förstår har jag tappat lusten. Det var nog allt. Hörs! :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här