Ohh No!

Postat den 06 juni klockan 11:59 i Vardagssnack,

Oh no! Det är allt jag har att säga just nu. Oh no... Idag är en tom dag. Dom senaste två dagarna har jag varit i full gång och haft massa energi till allting och tänkt att plugget skulle kunna vänta. ... Med facit i handen var det dumt gjort. Nu är jag världens segaste och har bara lust att sitta inne och titta på That 70's show hela dagen. Okej, man ska ta hand som sig själv och göra saker man tycker om, och det har jag ju gjort, men såhär veckan innan skolavslutningen med ett berg av plugg (högre än Mount Everest) så kanske jag skulle vänta med "belöningarna". Inget att göra någonting åt nu..

Försökt med att dricka kaffe för att få igång med själv. Det som ALLTID hjälper mot trött- och seghet. Men det hjälper inte. Någon som har något tips om vad man kan göra för att få igång energin då man MÅSTE plugga?

D e s p e r a t

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här