Pluggaahh -.-

Postat den 04 juni klockan 12:24 i Vardagssnack,

Dåligt med bilder här känner jag. Anledningen är att jag tycker att det är för jobbigt att fixa med bilder på min minilaptop och det har varit just från den datorn jag bloggat från senaste tiden. Sitter även vid den datorn nu. Inomhus.. Jag funderar på om jag borde plugga, vilket jag verkligen behöver. Eller om jag ska gå ut och få mer färg. Det talar väl mest till att jag borde sitta kvar.

Som den jag är försöker jag hitta positiviteter i alla saker och ting. I vissa saker, som är roliga, finns det inga problem alls att hitta det positiva. Men andra saker, som att sitta inne och plugga när vädret är perfekt, kan vara svårare. Dock har jag kommit på vad som är positivt just nu:

För det första hittade jag en anledning till varför jag inte borde vara ute och götta mig just nu. Sola och vara ute i solen har jag tio veckor på mig med start om en vecka, medan plugget som jag måste göra måste bli gjort. Jag skulle helst vilja plugga när det blir dåligt väder MEN om jag gör det nu, och om jag hinner bli klar till lagom i tid till det "dåliga" vädret så är det en perfekt ursäkt till att sitta inne den dagen och glutta serier, som t ex That 70's show. Och om jag inte hinner bli klar till det dåliga vädret kommer kan jag vara glad ändå för då har jag ju gjort arbete under en dag som jag annars hade behövt göra på kvällen innan skolavslutningen. Vilket jag inte vill. Så.. så ser det ut just nu.

Time to study!

Hoppas ni har en fin utedag!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här