Pluggapluggaplugga

Postat den 07 juni klockan 18:41 i Vardagssnack,

"Ska sätta mig och plugga direkt när jag kommer hem" - haha, hur många trodde på den? När jag satt på tåget trodde jag tyvärr på det :O Men jag har varit hemma i flera timmar och jag har inte satt näsan i något som har med skolan att göra.. Skönt! Fast nu känner jag att ångest över att jag inte gjort något börjar komma, så innan det blir värre får jag ta och göra någonting åt det.

Kompliterande matteprov imorgon som gäller. Jag sa till min mattelärare att jag nöjer mig med ett G i denna kursen, men det gjorde inte hon. Så imorgon blir det "VG-prövning". Wish me luck!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här