Rättskunskap - check!

Postat den 03 juni klockan 23:12 i Vardagssnack,

Idag har jag mest gjort saker som jag inte borde göra. Eller.. snarare inte borde prioritera. Började morgonen med att äta frukost ute. Fortsatte med att gå ut med rättskunskapsboken och en handduk för att lägga mig och sola lite med jag studerade. Jag slutade studera då det var för ljust och för jobbigt och för tråkigt och pga en miljon anledningar till... Sen har jag gjort massa nytta i trädgården, övat mig på jonglering (jag ska bli grym på att jonglera till sommaren) (måste dock köpa fler bollar, tre stycken början bli för lätt ;O). Iallafall, jag tänkte att jag borde vistas utomhus nu när det är så fint väder. Så ute har jag varit hela dagen. Vilket resulterat i fin solbränna! Rött idag, brunt imorgon :).

Det var först nu, för någon timma sedan, jag började plugga (som är det jag borde prioritera). Rättskunskapen är nu färdig men har tyvärr en hel del grejer kvar:

Engelska C x4
Engelska B x1
Samhällskunskap x3
Svenska B x1
Idrott x2
Historia x1

Sen är det sommarlov! ;)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här