Under sommarlovet:

Postat den 02 juni klockan 16:28 i Vardagssnack,

  • Sy gardiner till mormor
  • Sy en ny väska till mig
  • Baka pepparkakor(!!)
  • Måla om i rummet (FÖRHOPPNINGSVIS!)
  • Rensa ur rummet (skulle behövas iallafall)
  • Möblera om i rummet + montera ihop min nya möbel jag köpte på Ikea i tisdags (spännande va? ;])
  • Glutta maaaaaassa That 70's show
  • Feeezzta! (wiho)
  • Åka tåg/spårvagn/buss till spontant ställe ^^
  • Typ.. chilla. Yao
Hittills! Har säkerligen glömt massa trevliga saker som jag vill göra och saker jag har bestämt med andra. Men det får gå ändå. Någon som kan tipsa om något kul man borde/kan glra under sommarlovet? :) Känner starkt för att åka utomlands! (Danmark räknas INTE som utomlands...) (Men jag åker gärna dit ändå) :) Hoho

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här