Fotbollsskola

Postat den 12 juni klockan 19:14 i Vardagssnack,


Precis som jag sa igår: Körde dubbla pass arbete idag :). Först kyrkan, och sedan vidare till Byvallen för att gå igenom kommande veckas uppdrag, så att säga. Jag ska vara fotbollsskolatränare för sex- till nioåringar :). Det ska bli überskoj och jag längtar verkligen! Idag när jag kom till Byvallen, som alltså är Hemsjös fotbollsplaner, var det typ.. 23 veckor sedan jag var där sist. Eller nej, det var typ 23 veckor sedan jag spelade fotboll senast "på riktigt". Det var sista seriematchen för säsongen och jag stukade två fingrar på samma hand.. Men vi vann! Härligt minne om jag får säga det själv!

Har iallafall plockat fram min fotbollsskor. Dom är lika grisiga nu som dom var för 23 veckor sedan... Konstigt ;). Nu ska jag planera och lägga upp lite hur dagen ska bli. Ha det fint alla människor! :)


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här