Pannkakslunch och kaffe i temugg

Postat den 06 juni klockan 17:06 i Mat/Dryck,



Hela dagen har varit åt pipsvängen. Verkligen. Hur jag än försökt att bli pigg så har det inte gått... Jag ska inte skriva så mycket; som rubriken säger så gjorde mamma pannkakor till lunch. Supergott! Och ett sista försök till att bli pigg drack jag kaffe.. som naturligvis inte funkade... Får helt enkelt hoppas på att jag blir pigg till träningen sen.

Edit: Upptäckte nu när jag kom hem att inlägget inte gick att publicera förut :S Hamnade i utkastet.. Jag kanske tryckte på fel knapp.. hm.. Jaja, bara om ni undrar varför inlägget publicerades först nu..



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här