21 tacos

Postat den 27 maj klockan 22:56 i Vardagssnack,




Shit, jag är så cool. Ensam hemma fredagkväll, gjort tacos. Inget slår min coolhet just nu. Och nej! Det är varken tomt eller färglöst! Det man behöver till till tacos är: Köttfärs med tacokrydda, skal/bröd i någon form, burkmajs, gurka (uppskurna i lagom stora bitar) och gräddfil/creme fraiche. Woalla!

Förresten så spelade jag in 21 i torsdags. Sett den förut, har den på dvd, men inget går väl upp emot en film med reklam i? Sjukt bra film egentligen. Tycker jag. :) . Jaja, jag ska ta mig till sängs nu tror jag. Seg vecka + ska vara glad och pigg imorgon kl 11.00 = lika bra att gå å lägga sig helt enkelt. Så godnatt mina vänner :)

Här kommer trailen till 21 också

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här