Det där med julmusik

Postat den 31 maj klockan 19:09 i Vardagssnack,

Alltså. Det är något visst med julmusik. Klassiska jullåtar. Jul över huvudtaget. Åh.. Är det dumt att börja juni med att säga att man längtar till julen? Jag tror att det som är finast med jullåtar är att dom flesta låtar innehåller stämmor. Det är nog något det finaste jag vet! Jag pratade med mammis om mitt juldilemma häromdagen och vi kom fram till att varför inte göra en deg och baka några pepparkakor? Dock blir det nog att göra pepparkakorna när sommarlovet har tagit fart. Innan har jag mycket att göra som det är ändå. Så med andra ord får jag nöja mig med julmusiken sålänge :)


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här