Enjoy, typ

Postat den 29 maj klockan 13:29 i Vardagssnack,

Okej, hej! :) Detta är antagligen det första inlägget som ni läser på min nya blogg. Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska ha den men.. sålänge får den vara kvar :). Många har tydligen saknat bloggen, fast dom flesta antar jag inte bryr sig särskilt mycket.

Jag vet inte vilken riktning bloggen ska ha ännu. Har kommit fram till att jag skriver för mycket och ha för få bilder för att bli kallad en fotoblogg. Dessutom har jag under tiden jag varit borta från bloggande börjat intressera mig av mat. Hittills har jag delat med mig av min avancerade frukost och Morsdags scones:en. Men det lär nog bli mer. Plus att det är en del annat som har väckt mitt intresse så.. Vi får helt enkelt se vart bloggen hamnar. Om den nu hamnar någonstans.

Bra initiativ av mig? Eller inte?

Kommentarer