Söndag kväll

Postat den 29 maj klockan 21:26 i Vardagssnack,

Chopchop och hejhej! Nyäten och trött efter dagens roligheter. Tanken var att jag skulle hinna med att se ALLA som gick på balen idag. Men Icke sa Nicke. Allt verkade vara überförsenat eller så var jag dålig informerad. Iallafall, dom jag hann se var sjukt fina och jag längtar verkligen till nästa år när det är min tur :)

Men okej, här kommer erkännandet: Varför "hann" jag inte se alla? (Jag skäms faktiskt lite över svaret..) Jo, jag skulle träna.. Okej, det var skönt att slippa stå ute i regnet och frysa a****t av sig men.. Nu efteråt.. Träna kan jag göra när som helst liksom. Mina jämåriga bästa vänner går på bal en gång i livet. Förlåt allesammans. Dock har jag sett bilder, och ni alla var überfina!


Såhär såg det ut hela tiden.. ganska deprimerande. Tur att alla vackra par gick förbi och lyste upp tillvaron!

Nu ska jag kila till sängs. Gött att kommande vecka bara är en skoldag. Och det är imorgon. Sen är vi lediga av diverse anledningar - Jag tackar och tar emot!

Men.. bara för att alla ska veta. Jag skäms! Förlåt mig! Godnatt... :(

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här